loading...
آموزش های همگانی
محمد سلحشوری بازدید : 37 سه شنبه 23 خرداد 1402 نظرات (0)

در مقالات قبلی به طور کامل وردپرس را توضیح داده ایم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به راحتی می توانید قالب های آماده را طراحی کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهید. داشتن یک سایت خوب با سرعت بالا و همچنین عضویت آسان برای کاربران یکی از مهم ترین بخش ها برای رشد کسب و کار شما است. پنل کاربری مناسب و در عین حال بسیار جذاب، کاربران را تشویق به عضویت و بازدید از سایت شما می کند. در این مقاله می خواهیم به شما توضیح دهیم که بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس کدام است و چه ویژگی هایی دارد.
بهترین افزونه کاربری داشبورد وردپرس
یکی از اساسی ترین و مهم ترین قسمت هایی که در هر سایتی باید به آن توجه کرد پنل کاربری است و این در سایت های وردپرسی بسیار کاربردی است و می تواند برای سایت شما بسیار مفید باشد. در واقع در سایت های وردپرسی هدف از ایجاد پنل کاربری افزایش امکانات سایت و امکان داشتن حساب کاربری در سایت و انجام فعالیت به کاربران می باشد. اگر سایت شما جزو سایت های کاربر محور است، به پنل کاربری نیاز دارید.
امروزه یکی از اصلی ترین مشکلاتی که طراحان وب به آن توجه دارند طراحی وب سایت یا ظاهر و طراحی آن است که باید مورد پسند کاربر قرار گیرد تا کاربر را تشویق به مشاهده در وب سایت و ایجاد حساب کاربری کند. آره. سهولت استفاده از پنل کاربری را نباید نادیده گرفت. در این مقاله درباره این سوال توضیح می دهیم که بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس کدام است و هر کدام چه ویژگی هایی دارند.

قبل از انتخاب داشبورد وردپرس، باید مخاطبان خود را مشخص کنید و بدانید که سایت شما به چه نوع داشبوردی نیاز دارد. به عنوان مثال، اگر شما یک وب سایت لوازم آرایشی و بهداشتی دارید، باید داشبورد کاربری داشته باشید که کاربر بتواند محصولاتی را که خریداری کرده است در سبد خرید خود ببیند یا از خریدهای قبلی خود و موجودی محصولات دیگر مطلع شود. . سایت های آموزشی معمولا توسط چند کاربر تعریف می شوند، یکی مدیر، دیگری معلم، دانش آموز و... در واقع هر فردی پنل خود را دارد.
در قسمت بعدی به بررسی کلی عوامل مهم در انتخاب پنل کاربری می پردازیم تا بتوانید بهترین نرم افزار پنل کاربری وردپرس را تعیین کنید و سپس به چند مورد از کاربردی ترین افزونه های پنل کاربری می پردازیم. در وردپرس
استفاده آسان برای هر کاربری
در انتخاب پنل کاربری باید توجه داشته باشید که آیا کاربر به راحتی می تواند با پنل کاربری تعامل داشته باشد یا خیر. در صورتی که فرآیند ثبت نام سایت و برد کاربری برای کاربر سخت شود، کاربر از سایت خارج می شود، بنابراین باید به ارتباط کاربر و برد کاربری و سهولت استفاده برای هر کاربر توجه شود. به زمان دسترسی کاربر به پنل کاربری توجه کنید.
چیزهای کاربردی و ویژه ای وجود دارد
همچنین باید در نظر داشته باشید که افزونه ای که برای وب سایت خود انتخاب می کنید دارای ویژگی های مشترک است، یعنی حداقل ویژگی هایی که پنل دارد. برخی از پارامترها برای پنل کاربری بسیار مهم هستند، به عنوان مثال فرم عضویت در سایت، تطبیق نقش کاربر، تأیید شماره موبایل و ایمیل، امنیت پیشرفته و غیره. افزونه وردپرس مهمترین بخش است.
افزونه داشبورد وردپرس مقرون به صرفه
ویژگی دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چقدر برای پنل کاربری هزینه می کنید؟ برخی از پنل های کاربری هستند که رایگان هستند، اما کامل نیستند، یعنی ممکن است برخی از قسمت های مورد نظر شما را نداشته باشند، بنابراین با هزینه کمتری می توانید یک پنل کاربری خوب بخرید.
سازگار با سایر سیستم ها
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پلاگین داشبورد سفارشی این است که اگر قصد دارید داشبورد خود را با سیستم‌های دیگری مانند ووکامرس ادغام کنید، باید هزینه افزونه‌ای را که می‌خواهید خریداری کنید تا با سایر سیستم‌ها سازگار شود، پرداخت کنید.
بهترین افزونه داشبورد کاربر وردپرس چیست؟
اگر یک سایت وردپرسی را با کاربران زیادی مدیریت می کنید، باید یک افزونه پنل کاربری نیز داشته باشید. همانطور که گفتم افزونه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد پنل کاربری در سایت وردپرس خود استفاده کنید. برخی از افزونه ها به صورت رایگان در دسترس هستند و برخی دیگر رایگان نیستند و باید برای آنچه استفاده می کنید هزینه پرداخت کنید. در مقاله زیر توضیح خواهیم داد که بهترین افزونه های پنل کاربری وردپرس چیست و چه ویژگی هایی دارد.

معرفی افزونه داشبورد کاربر وردپرس

همانطور که گفتیم، هر سایت وردپرسی باید یک رابط کاربری داشته باشد. در واقع برای هر سایتی که مخاطب دارد یک رابط کاربری لازم است. در برخی از سایت ها کاربران زیادی با نقش های مختلف وجود دارند که در این مورد باید در انتخاب جدول کاربری دقت زیادی داشته باشید. زمینه هایی مانند ثبت نام، رمز عبور کاربران، اعضای سایت، دسترسی به کاربران ویژه، نتایج و غیره همگی در پنل های کاربری قابل مشاهده هستند.
در این قسمت می خواهیم به طور کامل افزونه های پنل کاربری وردپرس را توضیح دهیم و در مقاله بعدی به بهترین افزونه های داشبورد وردپرس و اینکه چه ویژگی هایی نیاز دارید می پردازیم. به یاد داشته باشید که پنل کاربری شما، صاحب کسب و کار اینترنتی، به کاربران زیادی اجازه می دهد تا با شما ارتباط برقرار کنند و از سایت شما بازدید کنند.

میهن پنل یکی از بهترین افزونه های پنل کاربری

افزونه Homeland WordPress یکی از بهترین افزونه ها برای استفاده در وردپرس است و دارای امکانات بسیار خوبی است. این افزونه دارای سه قسمت اصلی شامل صفحه ورود و عضویت کاربر، پیشرفته ترین پنل و ابزارهای ورود و عضویت می باشد و دارای امکانات عالی و انحصاری می باشد. به عنوان مثال، می توانید صفحات ورود و عضویت را شخصی سازی و شخصی سازی کنید. پنل کاربری این افزونه بسیار پیشرفته است و دارای سه قالب است که کاربران می توانند آن ها را انتخاب کرده و برای پنل کاربری خود نمایش دهند. این قالب قابلیت تغییر رنگ را دارد.

یکی دیگر از ویژگی های افزونه میهن پنل این است که تمامی امکانات و محتوای وب سایت خود را در یک پنل کاربری، ویرایش پروفایل کاربری، نمایش سفارشات ووکامرس، نمایش دوره های آموزشی، نمایش دانلود، ورود به وب سایت و عضویت در پیامک از طریق فرم ثبت نام داشته باشید. . افزونه و پروفایل سفارشی، محدودیت محتوا بر اساس نقش کاربری، سازگاری با وردپرس 5 و ... از امکانات افزونه پنل کاربری میهن پنل می باشد. می توانید از نسخه رایگان نیز استفاده کنید، اما نسخه حرفه ای ویژگی های بیشتری دارد. به روز رسانی رایگان این برنامه یکی از بهترین ویژگی های آن است.

افزونه MemberPress

افزونه MemberPress یکی از بهترین افزونه های وردپرس است که با امکانات فراوان قابل استفاده است. در واقع با استفاده از این افزونه در سایت خود احتمالا یک رابط کاربری بسیار قدرتمند و حرفه ای در سایت خود خواهید داشت. امکانات و امکانات این افزونه امنیت بسیار بالاست، عضویت در سایت به صورت خاص، مدیریت کاربران، می توانید با استفاده از این افزونه با تنوع و زیبایی کاربران به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشید. افزونه MemberPress رایگان است و می توانید بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنید.

افزونه عضویت نهایی

این افزونه فرم های عضویت در سایت، ورود به سیستم، پروفایل های کاربری بسیار جذاب و ... را ارائه می دهد. این یکی از بهترین هایی است که به شما امکان می دهد ایجاد کنید این افزونه به صورت رایگان در دسترس است، اما برای استفاده بیشتر از امکانات آن باید هزینه پرداخت کنید. این افزونه می تواند با قالب های مختلف وردپرس سازگار باشد و محدودیتی برای استفاده از قالب ها وجود ندارد.

افزونه User Pro

افزونه یوزر پرو یکی از بهترین افزونه ها برای ایجاد پروفایل است. این افزونه به صورت رایگان در دسترس نیست و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. یکی از بهترین ویژگی های این افزونه این است که می توانید فرم های ثبت نام چند مرحله ای داشته باشید. این افزونه به فارسی زبانان امکان استفاده از زبان فارسی را می داد.

میهن پنل یکی از بهترین افزونه های پنل کاربری

افزونه Homeland WordPress یکی از بهترین افزونه هایی است که روی وردپرس کار می کند و دارای امکانات بسیار خوبی است. این افزونه دارای سه قسمت اصلی شامل صفحات ورود و عضویت کاربر، پنل بسیار پیشرفته و ابزارهای ورود و عضویت می باشد که دارای امکانات عالی و ویژه ای می باشد. به عنوان مثال، می توانید صفحات ورود و عضویت را شخصی سازی و شخصی سازی کنید. پنل کاربری این افزونه بسیار پیشرفته است و کاربران می توانند سه قالب را برای پنل کاربری خود انتخاب و نمایش دهند. این قالب قابلیت تغییر رنگ را دارد.

یکی دیگر از ویژگی های افزونه میهن پنل این است که تمامی محتوا و ابزارهای وب سایت شما در یک مکان برای کاربران، ویرایش و ویرایش پروفایل کاربران، نمایش راهنمای ووکامرس، نمایش دوره های آموزشی، نمایش دانلود، ورود به سایت و عضویت از طریق پیامک فرم ثبت نام کامل و سفارشی سازی پروفایل، محدود کردن محتوا بر اساس نقش کاربری، سازگاری با وردپرس 5 و غیره بخشی از امکاناتی است که تجربه کاربری پنل پنل را گسترش می دهد. می توانید از نسخه رایگان نیز استفاده کنید، اما نسخه حرفه ای ویژگی های بیشتری دارد. آپدیت رایگان این افزونه یکی از بهترین ویژگی های آن است.

افزونه MemberPress

افزونه MemberPress یکی از بهترین افزونه های قابل استفاده برای وردپرس می باشد و دارای امکانات زیادی می باشد. در واقع با استفاده از این افزونه در سایت خود این امکان را دارید که یک رابط کاربری بسیار قدرتمند و حرفه ای در سایت خود داشته باشید. امکانات و امکانات این افزونه بسیار زیاد است از جمله امنیت بسیار بالا، عضویت در سایت به صورت خاص، مدیریت کاربران، داشتن پنل های کاربری بسیار متنوع و زیبا، از طریق این افزونه می توانید به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشید. افزونه MemberPress رایگان است و می توانید بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنید.

افزونه End Member

این افزونه همچنین بهترین افزونه است که امکان ایجاد فرم عضویت در سایت، ورود، پروفایل کاربری بسیار جالب و غیره را دارد این افزونه به صورت رایگان در دسترس است، اما برای استفاده بیشتر از امکانات آن باید هزینه پرداخت کنید این افزونه می تواند با قالب های مختلف وردپرس سازگار باشد و محدودیتی برای استفاده از قالب ها وجود ندارد.

افزونه UserPro

افزونه یوزر پرو یکی از بهترین افزونه ها برای ایجاد پروفایل است. این افزونه به صورت رایگان در دسترس نیست و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. یکی از بهترین ویژگی های این افزونه این است که می توانید یک فرم ثبت نام چند مرحله ای داشته باشید. این افزونه به فارسی زبانان امکان استفاده از فارسی را می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 413
  • بازدید سال : 3,225
  • بازدید کلی : 8,157