loading...
آموزش های همگانی
محمد سلحشوری بازدید : 25 شنبه 14 اسفند 1400 نظرات (0)
این یک متن علمی است و داری منبع می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر منابع مختلف را بررسی نمایید و به هیچ منبعی در حوزه وب و فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنید...
منبع در پایان مقاله درج گردیده...
 
امروزه انواع تزریق و مخصوصاً تزریق ژل زیر چشم در اهواز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که میدانید یکی از اعضا صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد چشمان فرد می باشد گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف هایی که وجود دارد صورت فرد را بسیار خسته، نگران و کسل نشان می دهد در حالی که فرد خودش اصلا این حس را ندارد و کاملا شاداب و سرحال است .روشهای  بسیار زیادی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد .اکثر افراد و مخصوصاً خانم ها امروزه بیشتر از تزریق ژل برای از بین بردن این گودی و سیاهی استفاده می کنند در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
تزریق ژل زیر چشم معمولا برای شادابی و از بین بردن گودی  و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود .تزریق ها انواع مختلفی دارند تزریق زیر چشم قیافه شما را سرحال تر و شاداب تر نشان داده و اثرات پیری را از چهره شما بیرون می‌کند. در نتیجه روش تزریق می‌تواند برای هر کسی مفید بوده البته زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او باید این کار انجام شود.

روش های مختلف درمان تزریق زیر چشم

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل زیر چشم با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل زیر چشم،قیمت تزریق ژل زیر چشم و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.
هیالورونیک اسید
هیالورونیک اسید ماده ایی است که معمولاً و به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. اما پرکننده های  هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته شده‌اند که تا حدودی شبیه به ماده طبیعی که در بدن تولید می‌شود عمل می‌کند.تحقیقات ثابت کرده است که کمک پرکننده‌های هیالورونیک اسید باعث می‌شود که کلاژن در پوست تولید شود. این مواد به دلیل خاصیت نرم بودن و شفافیت و ضمن اینکه احتمال داده میشود کمتر در یک نقطه جمع شود  یکی از بهترین گزینه‌ها هستند که در زیر چشم تزریق می شود.
اسید پلی -ال- لاکتیک
پلی ال لاکتیک نیز یک ماده مصنوعی است. که به راحتی جذب پوست شده و تجزیه می‌شود. اسید پلی ال لاکتیک به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود.
 
تزریق چربی در اهواز
علاوه بر موارد بالا، از تزریق چربی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم نیز استفاده می‌شود .مثلاً در این روش، چربی نواحی مثل شکم ،باسن و ران را گرفته و بعد از تصفیه به زیر چشم تزریق می‌کنند .
اما یکی از مهمترین مشکلات تزریق چربی این است که اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه آن راضی نبود نمی تواند چربی زیر چشم را تخلیه کند اما در بقیه تزریق ها این امکان وجود دارد.
چه افرادی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟
در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به اینکه چه افرادی می‌توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟ در اختیار شما قرار دهیم .
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم افرادی که گودی و سیاهی زیر چشم دارند گزینه بسیار مناسب برای تزریق ژل زیر چشم هستند .
جالب است بدانید که مشکلات دیگری که باعث می‌شود این تزریق انجام شود عبارتند از :
افراد مسن
کسانی که دچار کمبود آب شده اند
افرادی که زیر چشم آنها به شدت سیاه است
اشخاصی که رگهای خونی در زیر چشم دارند که قابل مشاهده است.
افرادی هستند که گودی و سیاهی زیر چشم آنها برگرفته از ژنتیک یا افزایش سن آنهاست.
این اشخاص به راحتی می توانند از ژل زیر چشم استفاده کرده و این مشکلات را برطرف کنند .توجه داشته باشید که تمامی این تزریق ها باید در یک کلینیک معروف و معتبر و زیر نظر پزشک زیبایی  انجام شود. که بعدها برای فرد مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود نیاورد.
مجموعه ما با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان ، شما را در تزریق ژل زیر چشم کمک خواهد کرد کلینیک معروف و معتبر ما چندین سال است که در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام داده و خدمات قابل توجهی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در کلینیک خدمات زیبایی ما ،جهت دریافت مشاوره رایگان برای تزریق ژل زیر چشم به سایت کلینیک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد؟
در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد ؟در نظر داشته باشید که احتمال حساسیت به این ژل ها ممکن است در اکثر افراد وجود داشته باشد در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل با پزشک خود مشورت کرده تا پزشک شما احتمال هرگونه آلرژی را بررسی کند.
در بیشتر مواقع عوارض جانبی پرکننده چشم بسیار کوتاه بوده و حتی بعد از چند ساعت از بین می رود. این عوارض شامل قرمز شدن صورت ،پف کردن ،کبودی زیر چشم و اینکه محل تزریق قرمز می شود.
اگر ماده پر کننده خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود ممکن است زیر چشم پف کند و مشکلاتی از این دست، که این مشکلات بستگی به متخصصی دارد که تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام می دهد.
چون تزریق ژل ها به خودی خود و تنها برای فرد هیچگونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد و بیشتر مشکلات به مهارت و تجربه پزشک  و کلینیکی که شما در آن تزریق را انجام می دهید دارد.
اینکه مرکز خدمات زیبایی،  دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکانی به روز داشته باشد. حرفه‌ای بودن متخصص زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم بسیار اهمیت دارد.
هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز
همانطور که میدانید هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل :
مهارت پزشک زیبایی است.
نوع ژل تزریقی
دستگاه های پیشرفته و مدرن که در کلینیک وجود دارد.
انواع مشاوره هایی که کارشناسان در این مراکز انجام میدهند.
انواع خدمات انجام شده توسط متخصصان زیبایی
و دهها مورد دیگر که هزینه این نوع تزریق ها را مشخص می‌کند .
توجه داشته باشید که شاید بعضی از این کلینیک‌ها هزینه کمی برای تزریق از شما درخواست کنند ولی شما بعد از آن دچار مشکلات زیادی شوید.
دقت کنید که چه کلینیک و چه  پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنید. در کلینیک زیبایی ما دستگاههای مدرن و به روز، با پزشکان حرفه‌ای و باتجربه وجود دارد .
 
محمد سلحشوری بازدید : 30 جمعه 13 اسفند 1400 نظرات (0)

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

محمد سلحشوری بازدید : 21 چهارشنبه 20 بهمن 1400 نظرات (0)

اکثر میوه ها فصلی بوده و کمتر پیش می آید که یک میوه تازه در همه فصول سال یافت شود؛ مثلاٌ زردآلو از میوه های مخصوص فصل تابستان است و پیدا کردن زردآلوی تازه در فصل پاییز و یا زمستان، محال است؛ مگر اینکه بخواهید زردآلوی خشک را تهیه کنید؛ چرا که میوه های خشک در همه فصل های سال، قابل دسترسی خواهند بود. اما سوال اینجاست که این نوع میوه ها به چه روشی خشک می شوند؟ در جواب باید گفت از بهترین دستگاه میوه خشک کن خانگی یا صنعتی برای خشک کردن آنها بهره می گیرند. این دستگاه ها از توان حرارتی زیادی برخوردار بوده و به سرعت انواع میوه را خشک خواهند کرد.

بررسی ویژگی های بهترین دستگاه میوه خشک کن خانگی
در این بخش می خواهیم تا کمی بیشتر راجع به بهترین دستگاه میوه خشک کن خانگی صحبت کرده و مشخصات آن را ذکر نماییم که در قسمت زیر به این موضوعات پرداخته شده است:

دستگاه میوه خشک خانگی از ظرفیت محدودتری برای خشک کردن میوه ها برخوردار بوده و به خوبی پاسخگوی نیازهای خانگی خواهد بود.
این دستگاه قادر به خشک کردن انواع میوه جات اعم از زردآلو، هلو، موز، توت فرنگی، پرتقال، کیوی و سایر میوه ها بوده و تمام رطوبت آنها را گرفته و به خوبی خشک خواهد کرد.
دارای توان های مصرفی مختلفی بوده که معمولاً این توان به ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ وات هم می رسد.
از بدنه ای همراه با جنس های متعدد برخوردار می باشد، مانند بدنه فولادی که مقاومت بیشتری داشته و بدنه پلاستیکی که قیمت مناسب تری دارد.
این دستگاه با توجه به سایز و اندازه استانداردی که دارد؛ جایی را برای نگهداری اشغال نکرده و نسبت به خشک کن های صنعتی، بسیار کوچک تر خواهد بود.
معمولاً دستگاه میوه خشک کن با توجه به نوع میوه و میزان قند آن، به زمان و مراحل مختلفی برای خشک کردن نیاز خواهد داشت، مثلاً میوه های قندی به زمان پنج الی شش ساعته و دو مرحله برای خشک کردن نیاز پیدا می کنند.

بررسی نقاط قوت دستگاه میوه خشک کن
با در اختیار داشتن بهترین دستگاه میوه خشک کن در منزل می توانید هر زمان که اراده کنید، میوه های مختلفی را داخل آن جای داده و خشک نمایید تا در میان وعده و یا پذیرایی هایتان از آنها استفاده کنید. در ضمن این دستگاه، علاوه بر خشک کردن میوه ها، باعث افزایش سلامت و بهداشت آنها شده و آلودگی های احتمالی موجود در آنها را هم از بین خواهد برد.

پس با این اوصاف می توان گفت دستگاه میوه خشک کن نسبت به روش های سنتی مثل خشک کردن میوه ها در مقابل نور آفتاب، هم منجر به تولید میوه های خشک بهداشتی تر شده و هم سرعت بالاتری را در خشک کردن آنها خواهد داشت. البته نقاط قوت دیگری هم در این دستگاه وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

دستگاه میوه خشک کن مجهز به سیستم های پیشرفته مثل المنت برای خشک کردن میوه ها بوده و از سوختن یا خراب شدن آنها جلوگیری خواهد کرد.
با توجه به میزان حرارت زیاد این دستگاه، تمام قسمت های میوه به خوبی خشک شده و هیچ بخشی از آن مرطوب باقی نخواهد ماند.
یک راهکار عالی برای جلوگیری از خراب شدن میوه های تازه و استفاده بهینه از آنها به شمار آمده و هر زمان که احساس کنید میوه هایتان زیاد در یخچال مانده اند، می توانید آنها را خشک کرده و در زمان دلخواه مصرف نمایید.

با بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن آشنا شوید
حالا که با امتیازات بهترین دستگاه میوه خشک آشنا شدید، وقت آن است تا اطلاعاتی را هم درباره بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن هایی که از این محصول در بازار موجود هستند، کسب نمایید تا اگر تصمیم به تهیه این دستگاه گرفتید، بدانید که کدام نوع آن، انتخاب بهتری برایتان خواهد بود:

دستگاه میوه خشک کن سایا:
مجهز به سینی های پلاستیکی مشبک بوده که از آنها می توان علاوه بر خشک کردن میوه ها، برای خشک کردن سبزیجات هم کمک گرفت.

دستگاه میوه خشک کن کیپ:
این برند متعلق به کشور کره جنوبی بوده و در ارائه محصولات خانگی از جمله میوه خشک کن موفق عمل کرده است؛ لذا می توان دستگاه میوه خشک کن متعلق به این مارک را یکی از آیتم های عالی معرفی کرد.

دستگاه مکسی:
یکی از بهترین مارک های ایرانی است که تا به حال محصولات خانگی با کیفیت را روانه بازار نموده است. دستگاه متعلق به این برند هم دارای تاییدیه های لازم بوده و از وزن و توان مصرفی مناسب برخوردار می باشد.

دستگاه فلر:
فلر یک برند معروف آلمانی است که حتماٌ محصولات زیادی را از این برند در بازار دیده اید که دستگاه میوه خشک کن فلر یکی از آنها بوده و دارای کیفیت ممتازی است.

دستگاه گوسونیک:
یکی از برندهای ترک است که بهترین دستگاه های میوه خشک همراه با توان و کارکرد بسیار خوب را عرضه نموده است.

انتخاب مدل های متنوع دستگاه میوه خشک کن
بهترین دستگاه میوه خشک کن خانگی نه تنها دارای مارک یا برندهای معتبر جهانی می باشد، بلکه در بر گیرنده مدل های متنوع نیز بوده و بنابراین نیاز خریداران را به خوبی برطرف خواهد کرد، در ادامه به مدل های کلی این محصول که برای خرید می توانید به سراغ آنها بروید، اشاره خواهیم کرد:

دستگاه میوه خشک کن گازی: دارای عملکرد مناسب و سایز بزرگتر نسبت به دستگاه های برقی
دستگاه میوه خشک کن برقی: دارای کارکرد قابل قبول سایز کوچک تر به منظور صرفه جویی در مصرف برق

ادامه مطلب بهترین میوه خشک کن چه مارکیه؟

محمد سلحشوری بازدید : 24 یکشنبه 10 بهمن 1400 نظرات (0)

اگر شما دنبال موزر 7 دنده آلمانی اصلی ( موزر 0291 ) با قیمت مناسب هستید ( بهترین مدل موزر 1400 ) ن محصول چینی با ما همراه باشید

موزر 7 دنده آلمانی در واقع مدل موزر 0291 می باشد که به نام موزر 7 دنده شناخته میشود

موزر 7 دنده آلمانی اصلی از سری 1400 شرکت موزر می باشد

شرکت موزر محبوبیتش را مدیون ماشین‌های اصلاح سری ۱۴۰۰ خود می‌داند

زیرا ماشین‌های اصلاح این سری با قیمت پایینی که دارند

از محصولات پرفروش‌ این شرکت هستند

مدل « Moser 1400 7click version » هم یکی از ماشین‌های اصلاح 1400 است

که آن را با بدنه‌ی کاملا زرشکی و درج عبارت موزر روی آن می‌شناسند

مهم‌ترین قسمت یک ماشین اصلاح تیغه‌‌ی آن است که کارایی و دوام ماشین به آن‌ بستگی دارد

جنس تیغه‌های موزر از استیل ضد زنگ و عرض آن ۴۶ میلی‌متر بوده

که آن را برای کوتاه‌کردن موهای سر مناسب کرده است

طول برش این تیغه را می‌توان توسط اهرم تنظیم ارتفاع برش تغییر داد

هنگامی که دستگاه با دست راست گرفته شود

توسط انگشت شست به‌راحتی می‌توان با حرکت اهرم ارتفاع برش را از ۰٫۷ تا ۳ میلی‌متر تغییر داد

در طرف دیگر بدنه‌ی ماشین اصلاح دکمه‌ی قفل اهرم قرار دارد

که به کمک آن می‌توان طول برش تنظیم‌شده را در جای خود ثابت کرد

برای اصلاح موهای سر و صورت در اندازه‌های مختلف باید از شانه های هدیه که همراه دستگاه ارائه شده است استفاده کرد

لازمه‌ی کوتاه‌ کردن موی سر داشتن موتور پرقدرت است که بتواند موهای متراکم سر را کوتاه کند

موتور ماشین‌های اصلاح سری ۱۴۰۰ با سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه نوسان می‌کند

این موتور پرقدرت عامل وزن ۵۲۰ گرمی دستگاه و صدا و لرزش نسبتا زیاد آن است

که در میان ماشین‌های اصلاح امروزی‌تر کمتر دیده می‌شود

بعد از اصلاح خرده موهایی بین تیغه‌ها باقی می‌مانند

# موزر 7 دنده آلمانی # موزر 0291 # بهترین مدل موزر 1400

که به علت سرعت حرکت زیاد دو تیغه روی یکدیگرمی‌توانند باعث کندشدن تیغه‌ها شوند

برای افزایش عمر تیغه‌ها باید بعد از هر بار اصلاح موها را توسط برس ارائه‌شده از روی تیغه‌ها پاک کرده

و سپس تیغه را روغن‌کاری کرد

هنگام خرید حتما دستگاه را روغن کاری بکنید

به طور خلاصه Moser 1400 7 click version دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ با عرض ۴۶ میلی‌متر اهرم تنظیم ارتفاع برش از ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر دکمه‌ی قفل اهرم یک شانه‌ی اصلاح و موتور پرقدرت با سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه بوده و برای اصلاح موهای سر و صورت مناسب است

کارخانه موزر در سال 1946 در کشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتکارت تاسیس گردید

موزر اولین کارخانه تولید کننده دستگاه های پیرایش مو در دنیا میباشد

تا آنجا که در ایران به تمام دستگاه های پیرایشگر مو فارغ از برند و کارخانه تولید کننده با نام دستگاه موزر شناخته میشوند

کمپانی موزر با بکارگیری از بروز ترین تکنولوژی ها محصولات خود را تولید کرده تا آنجا که توانسته بالاترین استاندارد های کیفیتی در دنیا را برای محصولات خود کسب نماید

در نظرسنجی های انجام شده این برند توانسته بالاترین سطح رضایتمندی در رسته کالایی خود را در جهان کسب نماید

مدل 1400 به عنوان شناخته شده ترین محصول این کمپانی در ایران میباشد

که در بین مردم ایران با نام مستعار موزر شناخته میشود


این محصول دارای 7 درجه تنظیم تیغه میباشد

که امکان پیرایش مو را در 8 اندازه برای شما فراهم میسازد

دستگاه مذکور دارای تیغه ها ی فولادی از جنس استیل ضد زنگ که عرض آن ۴۶ میلی‌ متر میباشد

بوده که دارای طول عمر بالایی میباشدریش تراش موزر 7 دنده دارای قفل ضامن برای تثبیت اندازه انتخاب شده برای مو و نیز اهرم قابل تنظیم برای کوتاهی مو می باشد

به همراه این محصول یک شانه برای نصب روی دستگاه و یک محافظ تیغه پلاستیکی و روغن جهت روغن کاری تیغه ها و برس برای تمیز کردن دستگاه ارائه می شود

# موزر 7 دنده آلمانی # موزر 0291 # بهترین مدل موزر 1400

مشخصات موزر 7 دنده آلمانی

تیغه تمام استیل ضد زنگ

قابل تنظیم در 7 دنده 0.7 تا 3 میلیمتری

دارای فرچه تمیز کننده / روغن

موتور کم صدا و پر قدرت

وزن 520 گرم

طول : 175 میلیمتر

عرض: 69 میلیمتر

ارتفاع: 50 میلیمتر

موتور 6000 دور در دقیقه

دستگاه موزر در طول سالیان طولانی همچنان با کیفیت اولیه خود تولید میشود

و مهندسین آلمانی در شرکت موزر همواره سعی در بهبود کارایی و موتور این دستگاه نموده اند

پروفروش بودن دستگاه عاملی برای تولید جنس بی کیفیت چینی شده است

در سایت مرکز خرید ماشین اصلاح و ریش تراش میتوانید دستگاه اصل ساخت آلمان را با گارانتی 3 ساله خریداری کنید

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 699 تومان با سه سال گارانتی

ب ) درجه دو 650 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 590 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

منبع: https://shavermall.com/%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b1-7-%d8%af%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

محمد سلحشوری بازدید : 25 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

ابرو­ها سلاحی قدرتمند در ارتباطات غیرکلامی هستند. ابرو­های ما با رنگ، شکل و موقعیتی که روی صورت دارند، شخصیت مثبت و قوی به فردی که آن را دارا است می­دهند. علاوه بر شخصیت، ابرو­هایی که به درستی کشیده شده اند بدون شک جذابیت فرد را بیشتر می­کنند. در ادامه به چند روش درمانی و زیبایی برای ابروها می­­پردازیم:

میکروپیگمنشن چیست؟

میکروپیگمنشن که به عنوان آرایش دائمی یا خالکوبی شناخته می­شود، یک روش زیبایی است که برای بهبود یا جایگزینی رنگدانه­های از دست رفته روی پوست شما استفاده می­شود. میکروپیگمنشن اغلب روی پوست صورت اعمال می­شود؛ برای تقویت ابروها، مژه­ها، پلک­ها ( به عنوان خط چشم ) و لب­ها به کار می­رود. این درمان همچنین برای استتار یا بهبود زخم­ها، یکنواخت کردن رنگ پوست یا بازگزداندن رنگ به مناطقی از پوست که رنگدانه­های خود را از دست داده اند استفاده می­شود. 

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%be%db%8c%da%af%d9%85%d9%86%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86/

چه کسانی برای این درمان مناسب هستند؟

برخی از شرایط پزشکی که استفاده از آرایش را برای شما غیرممکن می­کند - مانند برخی از بیماری های پوستی- یا برخی از بیماری­های خاص -  باعث می­شود میکروپیگمنشن گزینه خوبی برای شما باشد. این موارد عبارت­اند از:

شرایطی که منجر به اختلال در استفاده از دست­ها می­شود؛ مانند ارتریت شدید، مولتیپل اسکروزیس یا بیماری پارکینسون.

شرایطی که منجر به بینایی ضعیف می­شود؛ مانند آب مروارید یا دژنراسیون ماکولا.

میکروپیگمنشن همچنین می­تواند یک درمان یا راه­حل برای برخی شرایط و بیماری­ها باشد، از جمله:

برای جراحی ترمیمی صورت

برای جایگزینی ابروهایی که به دلیل افزایش سن یا بیماری­های زمینه­ای نازک شده اند

برای رفع کمبود رنگدانه پوست به دلیل بیماری ویتیلگو

برای بازسازی آرئول (ناحیه اطراف نوک پستان) پس از جراحی سینه یا زیبایی

برای یک راه­حل دائمی اگر به مواد آرایش سنتی و موقت حساسیت دارید

روش­های میکروپیگمنشن برای موارد شخصی نیز مورد استفاده قرار می­گیرند. مانند:

شما آرایش روزانه را دوست ندارید.

شما دوست دارید ابروها یا مژه­هایی پرتر و واضح­تر داشته باشید.

شما می­خواهید لب­هایی با رنگ بهتر یا پررنگ­تر داشته باشید.

میکروپیگمنشن چگونه صورت می­گیرد؟

اکثر روش­ها فقط به بی حسی موضعی نیاز دارند تا پوست را بی حس کند و شما را در طول عمل راحت کند. به طور معمول، میکروپیگمنشن را می­توان در محیط معمولی بدون تجهیزات خاص دیگری انجام داد، اما نباید موارد بهداشتی را فراموش کرد. این روش با یک ابزار قلم مانند یا تفنگ خالکوبی استاندارد انجام می­شود. سوزن چند میلیمتر به لایه میانی پوست شما ( درم) نفوذ می­کند و رنگدانه اکسید آهن تزریق می­شود. متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک شما در طول عمل باید از دستکش­های پزشکی استفاده کند.

انجام بیشتر روش­ها از 30 دقیقه تا چند ساعت طول می­کشد. پس از انجام عمل، متخصص شما یک ضدعفونی کننده برای تمیز نگه داشتن ناحیه تحت درمان به شما می­دهد. علاوه بر این، ممکن است برای نرم نگه داشتن ناحیه تحت درمان و تسریع بهبودی به شما پماد تجویز شود. گاهی اوقات نیز ممکن است برای محافظت از ناحیه یک بانداژ در محل جراحی قرار گیرد.

میکروبیلدینگ چیست؟

میکروبیلدینگ نوعی معماری ابرو است.  این فرایند به لطف ابزاری که استفاده می­شود بسیار دقیق است، مانند یک خودکار که نوک آن یک تیغه شیبدار با 10-12 سوزن کوچک در انتهای آن است. این سوزن­ها به پوست در لایه­ی سطحی نفوذ می­کنند و  آن را خراش می­دهند. این سوزن­ها ضربه­های پروزن را با رنگدانه­های جوهر به پوست وارد می­کنند و مو­ها ظریف و طبیعی ایجاد می­کنند.

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c%d9%86%da%af/

تفاوت میکروبلیدینگ با تاتو چیست؟

میکروبلیدینگ بر خلاف خالکوبی، در لایه درم وارد نمی­شود،  بلکه بر روی لایه سطحی پوست است و بر خلاف خالکوبی، بیشتر به عنوان یک روش درمانی شناخته می­شود. میکروبلیدینگ حتما دائمی نیست و  طبیعتا بعد از 18 ماه محو شده و احتیاج به ترمیم دارد؛ البته این موضوع به جوهر استفاده شده و تابپ پوستی بیمار بستگی دارد. ضربه­های سوزن بسیار طبیعی­تر و ظریف­تر از هر خالکوبی است؛ البته این مورد بستگی به هنر شخصی دارد که این درمان را برای شما اجرا می­کند.

میکروشیدینگ چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

هر دو نقش آرایش نیمه دائمی برای ابرو­های شما را دارند، اما تفاوت اصلی در میزان ظرافت کار است. در مقایسه با موی طبیعی و دقیق هر فرد، میکروبلیدینگ ظاهر بسیار نرم­تر و بهتری دارد. برای مثال، استفاده از مداد ابرو بسیار متفاوت تر از استفاده از پودر و رنگ دارد. زمانی که میکروبلیدینگ خط­هایی شبیه به مو را در ابرو­های شما ایجاد می­کند، میکروشیدینگ نقاط ریز در امتداد ابرو­های شما را برای طبیعی­تر شدن کار مشخص می­کند.  اغلب این دو روش باهم ترکیب می­شوند و این کار حرفه ای ترین ابرو­ها را خواهد ساخت.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو یک تکنیک فوق واقعی برای کشیدن ابرو به صورت دستی است. فیبروز یکی از پرطرفدارترین و محبوب­ترین درمان­های زیبایی امروزه، به لطف طیف وسیعی از مزایایی  است که برای مشتریان فراهم می­کند.

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%db%8c%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2/

ماهیت واقعی درمان فیبروز، این است که طراحی در این روش با استفاده از نسبت طلایی یه دست می­آید. نسبت طلایی در طراحی تمام اشکال زنده روی این سیاره وجود دارد که به آن نسبت دو اندازه طول می­گویند و در این حالت اندازه­ها به صورت 1.618:1 است. این تنایب را تناسب الهی نیز می­نامند و به همین دلیل است که این روش درمانی، فیبروز به معنی ابروهایی که با طرحی الهی کشیده شده اند نامیده می­شود.

روش فیبروز برای ابروهای بدشکل، نامتقارن، تکه تکه یا صرفا افرادی که می­خواهند ابروهایی عالی داشته باشند ایده­آل است.  قبل از انجام این درمان، برای اطمینان از واجد شرایط بودن برای درمان به پزشک مراجعه کنید. این تکنیک در مجموع دو تا سه ساعت طول خواهد کشید. این تکنیک شامل اندازه­گیری، میکروبلیدینگ و اعمال رنگ است. این درمان یک درمان دو بخشی است؛ درمان دوم یک ماه پس از درمان اول صورت می­گیرد. پس از درمان دوم 12 تا 18 ماه به ترمیم احتیاج نخواهید داشت.

فیبروز هم یک روش میکروبلیدینگ است، با این تفاوت که ازیک تیغه بسیار نازک اغشته به جوهر برای کشیدن موها در ابرو استفاده می­شود.  تکنیک میکروبلیدینگ شامل کشیدن تکی تارهای مو به صورت تکی و واضح است، با این تفاوت که ضربه­های فیبروز بسیار شفاف­تر و نازک­تر شده و تار نمی­شوند.

مراقبت­های بعد از انجام میکروپیگمنشن، میکروبیلدینگ و فیبروز چیست؟

وجود کمی تورم و قرمزی را طبیعی  بدانید، ناحیه تحت درمان را چند وقت یکبار یخ بگذارید و از پمادی که برای شما تجویز می­شود استفاده کنید. از هر گونه دوش گرفتن و مالیدن اجسام زبر به ناحیه تا یک هفته خودداری کرده و در صورت مشاهده تورم و خونریزی به دلیل وجود حساسیت، به پزشک مراجعه کنید.

منبع: https://xn----omcqlb8bo8k1ag.com/

محمد سلحشوری بازدید : 28 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

انگلستان جز چهار کشوری است که پادشاهی متحد بریتانیای کبیر را تشکیل می دهند، همچنین جز بزرگ ترین، ثروتمندترین و پرجمعیت ترین کشور در این پادشاهی است. انگلستان دارای جزیره های بسیار کوچک و بزرگ است، که شهر لندن پایتخت و مرکز پادشاهی بریتانیا را تشکیل می دهد. در این کشور بیشتر مواقع هوا ابری است و ممکن است در هر فصلی از سال باران ببارد، همچنین ممکن است در یک روز شما یک آفتاب زیبا و باران ملایم را باهم ببینید. از آنجایی که بریتانیا زادگاه افرادی مثل داروین و نیوتن است، فرهنگ مردم این منطقه همانند گذشتگان است. امروزه افراد زیادی قصد دارند برای ادامه زندگی و سرمایه گذاری به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. انگلستان یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت است، زیرا از نظر اقتصادی وضعیت بسیار مناسبی دارد. موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین شرکت های ایران در حوزه مهاجرت می باشد. برای مهاجرت به انگلستان با موسسه حقوقی مهاجرتی تیدی پارس تماس بگیرید.

روش های مختلف برای دریافت اقامت انگلستان

  برای دریافت اقامت در کشور انگلستان روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه قصد داریم بهترین روش ها را برای دریاقت اقامت این کشور بیان کنیم.

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت:

یکی از روش هایی که می توان با آن اقامت انگلستان را دریافت کرد، ثبت شرکت در این کشور است. در این روش می توانید به مدت 3 سال در انگلستان اقامت دریافت کنید و بعد از گذشت این زمان می توانید دو سال دیگر اقامت خود را تمدید کنید و در آخر برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

برای دریافت این نوع اقامت لازم هست نمره آیلتس شما حداقل 4 باشد، همچنین لازم است تمام مدارک شناسی مانند پاسپورت، مدارک هویتی و تمام سوابق کاری خود را ارائه دهید. به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت اقامت داشتن گواهی عدم سوء پیشینه در کشور انگلستان بسیار مهم است.

همان طور که گفته شد برای دریافت اقامت دائم از طریق ثبت شرکت باید بعد از 3 سال اقامت خود را تمدید کنید، اما این کار در صورتی امکان پذیر است که در طول این سه سال یک کسب و کار مناسب برای خود راه اندازی کرده و مالیات و بیمه را پرداخت کرده باشید.  

دریافت اقامت انگلستان از طریق خرید ملک:

یکی دیگر از روش هایی که می توان با آن در برخی کشورهای اروپایی اقامت دریافت کرد، خرید ملک در آن کشور است. برای سرمایه گذاران خارجی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می توانند به راحتی در کشور انگلستان ملک مورد نظر خود را خریداری کنند. اما بهتر است بدانید با خرید ملک در این کشور نمی توانید اقامت دائم را دریافت کنید، اما می توانید با این روش اقدامات لازم را برای دریافت اقامت انجام دهید.

اگر قصد خرید ملک در انگلیس را دارید، ابتدا باید نرخ ملک در این کشور را مورد بررسی قرار دهید، سپس بر اساس بودجه و توانایی مالی خود یک ملک مناسب را پیدا کنید. توصیه می شود برای خرید ملک از یک وکیل کمک بگیرید تا به راحتی کارهای اداری برای جا به جایی ملک را انجام دهد.  برای خرید ملک در انگلیس نیاز به اثبات اقامت خود ندارید، اما باید هویت خود را به دولت اثبات کنید. برای این کار باید مدارک شناسایی، پاسپورت امضا شده و مجوز عبور و اجازه اقامت را داشته باشید. برای کسب اطالعات بیشتر با یک وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران تماس بگیرید.

دریافت اقامت انگلستان از طریق ویزای استارتاپ:

امروزه کشور انگلستان از نظر اقتصادی و صنعتی یک کشور بسیار پیشرفته است، به همین دلیل برنامه های متنوعی را برای تمام افراد در نظر دارد.

یکی از پرطرفدارترین روش ها برای مهاجرت به انگلستان دریافت ویزا استارت آپ کشور انگلستان است، که دولت این کشور برای رشد بهتر اقتصاد آن را به کارآفرین ها ارائه می دهد.

کارآفرینان با داشتن ویزای استارتاپ می توانند به طور موقت در کشور انگلستان اقامت داشته باشند و در صورت پیشرفت و موفقیت در کسب و کار خود و رعایت برخی استاندارد‌های موجود می توانند اقامت دائم را دریافت کنند. برای دریافت این ویزا کافیست یک ایده جدید و منطقی داشته باشید که توسط یک سازمان رسمی تایید شده باشد. با دریافت این ویزا می توانید به مدت دو سال در انگلستان اقامت داشته باشید، سپس می توانید با ویزای نوآور به مدت سه سال ویزای خود را تمدید کنید. نکته مهم این است که فرد متقاضی می تواند با داشتن این ویزا همسر و فرزند زیر 18 سال خود را به این کشور بیاورد. این ویزا برای کسانی مناسب است که پتانسیل راه اندازی یک کسب و کار را برای اولین بار در انگلستان دارند، به همین دلیل باید تمام مراحل این کار را به درستی انجام دهد و سپس کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. توجه داشته باشید که بعد از راه‌اندازی کسب و کار امکان ورود به استارتاپ وجود ندارد.

دریافت اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری:

از آنجایی که کشور انگلستان یکی از اقتصادهای بزرگ جهان است، برنامه های بسیار خوبی برای تمام سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است. برنامه‌ی این کشور یکی از سخت ترین برنامه های برای مهاجرت است و متقاضیان باید شرایط خاصی داشته باشند تا بتوانند از این موفعیت استفاده کنند. کسانی که از طریق سرمایه‌گذاری اجازه اقامت در انگلستان را دریافت می کنند، می توانند در مدت اقامت خود در این کشور درس بخوانند یا کار کنند. برای زندگی در انگیش شما نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. برای یادگیری زبان انگلیس به سایت تهران زبان بروید.

برای دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری مدارکی مثل پاسپورت، گواهی تمکین مالی، گواهی سلامت پزشکی، گواهی عدم سوء پیشینه، مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر لازم است. همچنین باید به طور دقیق بیان کنند که چگونه سرمایه خود را بدست آورده اند و بتوانند به راحتی سرمایه خود را انتقال دهند. اگر برای سرمایه گذاری از سرمایه همسر خود استفاده می کنید باید سند ازدواج و نامه رضایت همسر خود را داشته باشید.اگر قصد دارید ویزای خود را تمدید کنید باید قبل از رسیدن زمان پایان اعتبار اقدامات لازم را برای تمدید انجام دهید. برای این کار باید نام تمام کسانی که تحت سرپرستی هستند و در ویزا ذکر شده بود، دوباره گفته شود. همچنین باید حداقل دو میلیون پوند در دست داشته باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که با داشتن ویزای سرمایه‌گذاری می تواند برای اعضای خانواده مانند همسر و فرزند خود ویزا دریافت کنید. در چنین شرایطی اگر فرزند شما زیر 18 سال سن داشته باشد می توانید برای آن هم ویزا دریافت کنید.

محمد سلحشوری بازدید : 19 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 
محمد سلحشوری بازدید : 21 یکشنبه 28 آذر 1400 نظرات (0)

یکی از شرکت های پرطرفدار تولید لوازم خانگی در ایران محصولات پروفایل می باشد این شرکت با تولیدات متنوع خود و محصولات با کیفیت بالایی که تولید می کند توانسته در ایران طرفداران بسیاری به خود جذب کند این شرکت دارای محصولاتی همچون:یخچال و فریزر،یخچال فریزرهای صنعتی و... می باشد که در همه عرصه ها توانسته خوش بدرخشد ما در این مقاله قصد داریم در مورد این برند با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

آشنایی با انواع ارور یخچال فریزر پروفایل

کد خطای یخچال یا انواع ارور یخچال پروفایل ، موضوعی ست که برای هر کاربری که دارنده این برند از یخچال است، مهم است. به همین دلیل در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با انواع ارور یخچال پروفایل با شما صحبت کنیم. این کد های خطا ذر واقع به شما می گوید که قطعه ای از یخچال شما دارای ایراد شده و باید هر چه سریع تر به سراغ حل مشکل یخچال خود بروید.

کد خطای “E” : (کد خطایE1 که نمایشگر علامتE01 را نشان می دهد.)

وقتی دمای فریزر یخچال به شدت بالا می رود، با کد خطای E  مواجه می شویم.

علت = سنسور دمای محفظه یخچال و فریزر

کد خطا یخچال”E” (کد خطای E2یخچال پروفایل  نمایشگر E02را نشان می دهد.)

علت = سنسور دمای محفظه محفظه معیوب است

کد خطای “E3” نمایشگر با نشان دادن این خطا خبر از خرابی سنسور دمای کنترل درجه حرارت می دهد.

علت = سنسور دمای کنترل درجه حرارت معیوب است.

خطای F1:

خطای  1F این خطا بدلیل از سرمایش ضیعف دستگاه می باشد. در این مواقع باید دستگاه را از پریز جدا کنیم و با تعمیرگاه تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F2:

کد خطا- F2 مشکل این خطا، ایراد از سنسور محیط فریزر است -هنگام خرابی سنسور محیط فریزر، باید مقدار اهم سنسور بررسی و کنترل شود. یک دلیل دیگر نشان دادن این خطا به دلیل خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه  است که باید دوشاخه برق دستگاه را جدا کرده و با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر پروفایل تماس بگیرید.

خطای F3:

کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال – خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد دستگاه –  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

خطای  4F:

کد خطا F4 – اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال که بایستی مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود. خرابی سنسور اوپراتور  و در نتیجه تعویض سنسور  یک مسئله بسیار مهمی ست که حتما باید به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده شود. پیشنهاد ما به شما در مواقع برخورد با این مشکل این است که در اولین قدم، یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F5:

کد خطا F5 –  این خطا مربوط به سنسور اوپراتور فریزر است. در این مواقع وظیفه تعمیرکار چک کردن مقدار مقاومت سنسور اوپراتور یخچال است. لازم به ذکر است بدانید که در صورت خرابی سنسور اپراتور یخچال، ممکن است برد یخچال نیز از کار بیفتد. به همین دلیل این یک خطای بسیار مهم و حیاتی است و در صورت عدم توجه به آن، ممکن است یخچال شما به کلی از کار بیفتد.

خطای F7:

کد خطا F7 این خطا هم بدلیل خرابی سنسور محیط  مشاهده می شود. که باید توسط یک تعمیرکار خبره این کار، مقدار اهم سنسور  یخچال بررسی شود. و اگر با خاموش کردن یخچال بعد از چند ساعتی همچنان این ارور نمایش داده شد، متاسفانه باید برد و مقاومت یخچال تعویض گردد. که البته حتما ضروری است که این کار به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پروفایل واگذار شود.

خطای F8:

کد خطا F8 – مشکل این پیغام خطا از فن یخچال است. در مواردی مانند سوختگی فن یخچال، آسیب دیدگی فن یا از کار افتادن آن، این خطا نشان داده می شود که بایستی یا فن یخچال عوض شود یا اینکه تعمیر فن را انجام دهیم.

خطای F9:

کد خطا F9 این خطا مربوط  به هیتر المنت فریزر است. نگران این مشکل نباشد، چرا که با تعویض ساده هیتر المنت یخچال، مشکل یخچال شما حل می شود. پس اگر این خطا را بر روی نمایشگر یخچال پروفایل خود مشاهده کردید، کافی ست با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تهران تماس بگیرید.

محمد سلحشوری بازدید : 29 سه شنبه 02 آذر 1400 نظرات (0)

کسانی که از مدل های مختلف تبلت لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات تبلت لنوو رو به رو هستند.

با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات تبلت لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های تبلت لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 در چین تاسیس شده است در ادامه ی موفقیت هایی که در بازار تلفن های همراه و کامپیوتر های خانگی به دست آورد، بخش تولیدات تبلت خود را نیز راه اندازی نمود.

تبلت های لنوو نیز مانند سایر محصولات این شرکت از نوآوری و ایده های جدید در کنار امکانات مناسب و ب روز بهره مند هستند.

همین ویژگی ها باعث شده است تا شاهد استقبال مشتریان از تبلت های لنوو در سراسر جهان باشیم.

با توجه به بازار خوبی که وسایل و تجهیزات دیجیتال در داخل کشور دارند، لنوو تبلت های خود را در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار داده است.

تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید محصولات دیجیتال در داخل کشور، پشتیبانی از آن ها توسط مراکز مجاز برای انجام تعمیرات و دیگر خدمات می باشد.

تبلت های لنوو نیز با توجه به ساختار خاصی که دارند، نیازمند انجام تعمیرات تخصصی می باشند.

برای انجام تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی باید ابزار کار آن را در اختیار داشته باشیم.

مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نیروی مجرب و ماهری است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن عیب و مشکل تبلت مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیر آن از وسایل  تجهیزات مناسب استفاده نماید.

ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو سعی کرده ایم با استخدام بهترین متخصصان حوزه ی تعمیرات وسایل دیجیتال از جمله تبلت های لنوو، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

همه ی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در دوره های مهارت آموزی با نمره ی بالا توانسته اند اعتماد مدیریت و همچنین مشتریان را به خود جلب نمایند.

در کنار این افراد متخصص، استفاده از بهترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و سرویس تبلت های لنوو می تواند یکی دیگر از فاکتور های مهم برای تعمیرات تخصصی این دستگاه ها باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری

تبلت های لنوو نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیجیتال موجود ممکن است دچار خرابی هایی در سخت افزار و یا مشکلاتی در قسمت نرم افزار شوند.

به همین دلیل در این مرکز دو قسمت برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

در قسمت سخت افزاری تمامی تعمیرات مربوط به قسمت هایی مانند برد دستگاه، دوربین، بلندگو، باتری و … با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

اگر تبلت مارک لنوو شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، عدم بالا آمدن، پریدن آنتن، عدم اتصال وای فای، نصب نشدن و حتی آپدیت نشدن نرم افزار های مختلف و … شده باشد باید آن را به قسمت تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو ارجاع دهید.

خدمات ویژه ی مرکز برای تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین کار هایی که در این قسمت ها انجام می شود، تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال می باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیرات تبلت لنوو برای کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی با قطعات اصلی نموده و همین امر باعث می شود تا پس از مدتی دستگاه دچار مشکلات فراوان و جدی شود.

البته با توجه به در نظر گرفتن استفاده از قطعات اصلی و همچنین به روز ترین تجهیزات برای تعمیرات تبلت لنوو می توان هزینه های پرداخت شده برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز را بسیار به صرفه و مناسب دانست.

در تمامی مراحل تعمیرات تبلت لنوو مشاوران مرکز در کنار مشتریان حضور داشته و راهنمایی های لازم جهت آشنایی با مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را به مشتریان ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به ارزش اقتصادی تعمیرات برای دستگاه خود، برای انجام تعمیرات تصمیم گیری نمایند.

برخی از مشکلات متداول تبلت های لنوو

با توجه به اینکه معمولاً لنوو تبلت های خود را از جنس مواد اولیه ی با دوام و محکم می سازد، می توان گفت که این تبلت ها در مقابل ضربدیدگی نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار مقاوم تر هستند.

اما تبلت های لنوو نیز مشکلات رایج و متداول دیگر تبلت ها مانند اشکالات به وجود آمده برای صفحه ی نمایش، مشکلات تاچ ال سی دستگاه، عدم بالا آمدن سیم کارت، هنگ کردن دستگاه و … را دارند که برای برطرف نمودن تمامی آن ها می توان از خدمات بی نظیر مرکز ما در زمینه ی تعمیرات تبلت لنوو استفاده نمود.

با توجه به نوع استفاده از تبلت ها بیشترین آمار مراجعه کننده به تعمیرات تبلت لنوو مربوط به کسانی است که بر اثر بی احتیاطی تبلت آن ها دچار آب خوردگی شده و یا مشکلاتی در صفحه نمایش آن به وجود آمده است.

متخصصان ما در این زمینه ابتدا در بخش عیب یابی، قسمت هایی از دستگاه که دچار مشکل شده است را تعمیر نموده و سپس به سراغ تعویض قطعات برای قسمت هایی از دستگاه می روند که با تعمیرات نمی توان مشکلات آن ها را برطرف نمود.

ضمناً مجموعه ی ما با اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات تبلت لنوو، گارانتی معتبری در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید.

منبع: تعمیر تبلت لنوو

محمد سلحشوری بازدید : 21 جمعه 28 آبان 1400 نظرات (0)

تعمیرات all in one ایسر مانند دیگر محصولات این شرکت به دلیل ساختار خاصی که دارند باید توسط افراد متخصص و البته استفاده از ابزارها و تجهیزات کاملاً به روز انجام شود.در نمایندگی ایسر در تهران شما می توانید همه مشکلات به وجود آمده برای آل این وان خود از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری را به راحتی و با کمترین هزینه برطرف نمایید. در ادامه با ما همراه باشید

تعمیرات all in one ایسر

آل این وان یا همان کامپیوتر های یکپارچه به دلیل مزایای بسیار زیادی از جمله کاهش فضا و کاهش مصرف و مورد توجه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها قرار گرفته اند.

شرکت ایسر با توجه به اینکه در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی یکی از شرکت های موفق بوده است، اقدام به تولید آل این وان نیز نموده تا در این زمینه نیز بتواند با تولیدات متنوع و همچنین با کیفیت مشتریان خود را راضی نگه دارد.

ساختار آل این وان به طور کلی شبیه به هم است اما بسیاری از شرکت ها از نظر ظاهری و سخت افزاری تغییراتی را در آنها ایجاد می‌کند که می‌تواند بر روی تعمیرات all in one ایسر موثر باشد.

کسانی که از آل این وان های ایسر استفاده می کنند در هنگام بروز هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دغدغه هایی برای تعمیر این دستگاه دارند.

به همین دلیل مرکز ما سعی کرده است با پشتیبانی کامل از تمامی مدل‌های مختلف آل این وان تولید شده توسط این شرکت این دغدغه را به خوبی از بین ببرد.

استفاده از خدمات مراکز غیرمجاز و افراد مبتدی نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نمی‌کند بلکه ممکن است موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش های اصلی و حیاتی این دستگاه نیز شود.

به همین دلیل نمایندگی ایسر تیمی از مجرب ترین تعمیرکار آن را در این مرکز دور هم جمع آورده است تا بتوانند عملیات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را با کیفیت بسیار بالا انجام دهد.

ارائه گارانتی معتبر

ایسر سعی کرده است تا مانند دیگر تجهیزات وارد شده به بازار از جمله لپ‌تاپ‌های با کیفیتی که تولید می کند، آل این وان ها را نیز با قیمت بسیار عالی و مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

به همین دلیل نمایندگی ایسر نیست هزینه‌ های بسیار مناسب و کمی را برای تعمیرات all in ine ایسر در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند نسبت به هزینه های خود مدیریت بهتری را داشته باشند.

برای اعتماد سازی بیشتر مشتریان و همچنین تضمین کیفیت خدماتی که در نمایندگی می شود، گارانتی معتبر تعمیر برای هر محصول البته مهلت تست پس از انجام تعمیرات در نظر گرفته می شود.

در صورتی که هر کدام از قطعات سخت افزاری آل این وان ایسر دچار مشکل شده باشند و تعمیر آنها از نظر اقتصادی نیز به صرفه نباشد تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نسبت به تعویض این قطعات معیوب اقدام می کند.

پس در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری برای آلین وان شما به وجود آمد حتما در قسمت تعمیرات all in one ایسر مراجعه نموده تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه مشکل شما برطرف شود.

مشکلات متداول آل این وان های ایسر

آل این وان ایسوس می تواند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به دلیل عدم نگهداری صحیح و یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود.

یکی از مهمترین ایرادات و مشکلات شایع برای محصولات یک پارچه ای سر ویروس های نرم افزاری است که می تواند باعث خراب شدن قسمت های مختلف سخت افزار از جمله سی پی یو دستگاه و همچنین چیپ گرافیک شود.

در این صورت به آسیب دیدن چیپ گرافیک دستگاه تصاویر نمایش داده شده ایراد پیدا کرده و ممکن است در برخی از موارد به طور کلی این فصل روشن نشود.

از دیگر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که برای آل این وان های ایسر به وجود می آید می توان به هنگ کردن دستگاه و یا مشکلاتی که برای به روز رسانی بایوس آن و همچنین خراب شدن قطعات مختلف سخت افزاری اشاره نمود.

ارتقاء گرافیک ایسر امکان پذیر بوده و قابل به روز رسانی است اما باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود تا کوچکترین مشکلی برای دیگر قسمت های این دستگاه به وجود نیاید.

برخی از خدمات تعمیرات all in one ایسر

تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع آل این وان ایسر

تعمیرات تخصصی انواع درایور های نوری

تعمیر صفحه لمس و نمایشگر دستگاه

تعمیرات و تعویض کارت گرافیک دستگاه

نصب ویندوز و برطرف کردن مشکلات مختلف نرم افزاری

تعمیر و بازیابی باتری

ترمیم و تعمیر هارد دیسک

تعمیرات مختلف سخت افزاری و برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است به دلیل ضرب دیدگی برای هر قسمت دستگاه به وجود بیاید.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 3,251
  • بازدید کلی : 8,183